10 Juni

Heeej


Igår jobbade jag, sen lirade jag lite badminton med gossarna och var även en sväng på Trädgårn! Tycker faktiskt lite synd om dom som tar studenten denna veckan.. för ärligt talat vart är sommaren?!

Svenska sommaren +12 grader och regn, två veckor sommar och två veckor vinter där i mellan är det höst!

  

Citat:

Varför måste man bo i detta jävla landet mörk och kallt 340 dar om åter.. mörk som i en säck!

Först går man upp i ottan och går till ett under betalt jobb med korkade kollegor, denna enda glädjen man har är helgen och då ska man sitta med sin indolenta familj och kolla på, på spåret och Hej jävla baberiba!  

  

Idag har jag varit ledig och haft en ganska så lugn dag började med frukost hos Böcka sen har dagen bara rullat på har tränat och ätit middag med min kära kusin och hennes kille och mina föräldrar.

Nu sitter jag här ska sova snart, men jag har lite ont i magen förmodligen för att jag är helt mätt!


Mvh Macke


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0