1 Juli

Heeej


Då var det redan 1 juli och det är Onsdag, och jag har haft semester i 3 dagar nu.. I måndags kom vi ut och badade efter många om och men. Efter badet så gick jag, Boman och syster till Trädgårn! Det var trevligt men kvällen blev ganska lugn och stillsam. När vi vaknade upp så lagade jag och Boman frulle sen var det bara att åka ut och sola och bada igen. Jobbar ganska hårt på brännan nu!


Även igår hamnade vi på Trädgårn, Jag, Lill Böck, Boman, Stor Böck, Syster och Micaela och lite folk från maxi var där, när Trädgårn stängde fick vi den fantastiska iden att gå till Wasa sagt och gjort! Det blev ganska så hårt, kan man säga.. Min kära syster sov här inatt också och hon mådde precis lagom halv bra...


Nu ska jag snart åka ut till Far vi ska styra upp lite grejer inför fjällresan för imorgon klockan 0300 så åker vi till fjällen! En riktigt far och son resa!


Nu ska jag tömma diskmaskinen!

Mvh Macke


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0