21 Januari

Another day in paradise!


Var gjorde Markus på sin lediga dag då?

Jo han vaknade runt nio låg i sängen till 10 de är ju så skönt att ligga kvar o bara njuta av ledigheten. Men när jag tröttnade på att ligga där så hoppade jag in i duschen och va kvar där i ungefär 40 minuter. Sen åkte jag ner till maxi och beställde lite och grejade. Sen var det hög tid för frukost hos Böcka.


När vi hade käkat så drog vi och hälsade på Boman på jobbet tog lite kaffe och snackade lite riktigt världsliga saker.

Böcka och jag drog hem till mig och för ovanlighetens skull lirade vi tvspel.


Sen kom Boman och då var det dags att lämna lyan för att åka och se Hästen - Tingsryd och jag skrev ju igår att jag skulle hålla på Tingsryd men det gick inte det sitter tydligen ett hästen hjärta i denna kroppen nu..


Men tyvärr förlorade Hästarna med 2-4 och det är såhär ska man upp i allsvenskan då måste man vinna så viktiga matchen speciellt när det är på hemmaplan.

Men nu blev det inte så.

Så om jag ska vara ärlig, och det ska man ju va så tror jag inte att det blir någon Allsvenska för hästen 2009 utan vi får helt enkelt skjuta upp det till nästa säsong tyvärr. Men det är ju bara va jag tror. Hoppet finns ju fortfarande.


Jaja det va allt i morgon blir det 12 friska timmar på Maxi hoppas mitt halsont har försvunnit tills dess.


Mvh Markus  


Kommentarer
Postat av: Matilda

Tingsryd vann på rutin, de har sina gammlingar som tar tag i saker när ungtupparna yrar. Vi har bara ungtuppar. Inget allsvenska i år inte. Men så usla var de inte igår det var Tingsryd som var väldigt mycket bättre när det gällde. Tyvärr!

2009-01-22 @ 14:52:52
URL: http://mathy.blogg.se/
Postat av: Ibra

Hallå Macke. Hur är läget? Om man är medlem i en förening som behöver sponsring, finns det möjlighet att få det av världens bästa ICA Maxi Nörrköping då ? Och var vände man sig i så fall?



Ha det fint och ramla inte i några slämpar det är lätt gjort dessa tider.

2009-01-23 @ 14:29:26
Postat av: Macke

Du vänder dig givetvis till världens bästa Markus Odin Johansson

2009-01-23 @ 17:43:50
URL: http://markusodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0