5 Februari

Hej

Jag sprang hem från jobbet idag, tog en ganska lång runda så jag va inte hemma förrän klockan va nästan 20,00 Hoppas mejeriet klara sig utan mig dem här tre dagarna. Men de tror jag det brukar kostigt nog gå bättre när jag är bort! Haha!  


Jahaja i morgon då ska gossarna i väg på kryssning, allt jag vet att jag ska stå ner på resecentrum i morgon runt klockan 15,00 och allt jag behöver ha med mig är en kasse med öl och en tandborste resten löser sig på resans gång som några så fint har uttryckt sig.

Jag är ärligt talat orolig men jag hoppas allt kommer gå bra. Som jag har skrivit innan så har jag aldrig varit på någon kryssning så de är ganska svårt att föreställa sig hur de kommer vara. Men de ska bli riktigt roligt, känner mig som ett barn på julafton faktiskt.


Hoppas vi får riktigt roligt, men de tror jag inte kommer bli särkligt svårt.

Känns om jag ska vara borta jätte länge med det är ju bara 24 timmar.


Hoppas vi ses igen!


Mvh Markus


Kommentarer
Postat av: maria

HALLÅÅÅÅ.. musiken får ni juh inte glömma.. man måste juh ha bästa förfesten=)=)

2009-02-06 @ 07:27:33
URL: http://marreja.blogg.se/
Postat av: zanna

Fint gjort!! :D Hoppas allt ar bra med dig!

2009-02-13 @ 05:36:51
URL: http://zannnanas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0