24 Februari

Heeej


Idag så var det ganska så många vilsna själar hemma hos Markus OJ, De var nämligen en sedvanlig tacokväll med fotboll.

Dom som gästade ungkarlslyan va: Böcka, Polla, Boman, Kråkan, Hurra, Hassel


Det var som vanligt mycket trevligt, men jag tror det är läge att ha en sån där "snäll" vecka igen som vi hade i somras.

Eftersom så fort man säger något kostigt eller säger fel då ska man minsann få höra det, både en och tvåhundra gånger.


Sen tänkte jag ta upp de här med klara besked, för jävlar i havet va alla är dåliga på de. Här kommer ett exempel:


Ska vi äta taco o se på fotboll hemma hos mig?

I min värld finns det två svar på frågan.. det ena är Ja det andra är nej.

Men eftersom många av mina polare lider av någon slags nersättning av hjärnkapaciteten. Så får man i 9 fall av 10 svar som liknar dom här:


•-         Jag vet inte

•-         Kanske

•-         Får se

•-         Det är möjligt

•-         Hmm

•-         Mmm

•-         Njaaaaaaaaaaa

Osv.


Jag ska väl villigt erkänna att jag inte är guds bästa barn på just det här. (Men nästan allt annat) Men om vi alla försöker så kanske vi kan bli bättre, för det skulle bli så mycket enklare.


I morgon är det Onsdag och då brukar ju jag vara ledig, men eftersom det är lön för oss vanliga dödliga i morgon och alla vet ju att den 25 smäller det, så då måste jag jobba.

På kvällen blir det för ovanlighetens skull fotboll fast på Oleary´s kanske ta en eller två öl också men det är ju inte förrän i morgon.


Mvh Markus 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0