23 Januari

Go kväll ungdomar!


Helgen har varit riktigt bra, i Lördags så var jag och körde lite hockey på morgonen sen blev det en sväng förbi maxi. Och Chelsea spelade redan klockan 14,00 så det var en lördag som man fick kliva på ganska så tidigt.

Vi skulle ju fira Stor Böck som fyllde 24 år i Fredags.

Det blev bowling och X antal flaskor gudadryck. Hela ligan dök upp på Palace framåt små timmarna, jag och Hurra buggade som bara den, helt sjukt roligt. Folk stannade upp och kollade! Haha!

På Söndag blev det gryta hemma hos Stor Böck och på kvällen och sen hade jag jägarkurs på kvällen.

Somnade som ett litet barn i sängen sen.


Idag har jag knegat och spelat badminton och takigt en fika på stan med Böcka och Hassel.


Böcka - Man kanske borde skaffa flickvän snart..

Macke - Ja men.. snart är de sommar

Böcka - Mmm då är det lite bökigt..

Hassel - Ja riktigt värdelöst!


Jaja dags och käka något kanske!


Mvh Macke   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0