20 Februari

Heeeeeej


Nu har jag inte bloggat på jätte länge.. snart ska ni får veta varför!

Jag ser att det är ganska många som har kommenterat mitt förra inlägg, trevligt! Ska fundera på och göra samma sak med familjen men jag vet inte, dem har jag ju hängt med så länge nu, men jag gillar i och för sig dom ganska så mycket.

Jag var ute en sväng i Lördags sen på Söndag så rymde jag till Småland några dagar med Farsgubben.


Vi högg ner lite träd!


Fiskade lite!


Skaplig firre!

De va en som tyckte de va roligt allt leka med gäddan när vi kom hem.

Och var även och hälsade på min farmor och min 93 år gamla mormor!

När jag och Farsan kom hem till henne så frågade vi hur de va! Och hon svarade: JAA man hänger med! Haha!


Ikväll med det en stilla hemma kväll med Liza, Pizza och Tv!


Mvh Macke


Kommentarer
Postat av: kråk

E liza din farmar.. umgås du med henne så där? pizza o en nerladdad film från piratebay

2009-02-20 @ 20:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0