2 Februari

Poff så va januari slut... Och denna månaden blir det stressigt för den har bara 28 dagar. "Dom" säger att man ska ta vara på varje dag fånga varje ögonblick.. men hur ska man hinna med det. Känns som man bara går upp på morgonen sen går det i 120 på jobbet och sen är den dagen också slut. Jag hoppas det här ändras när det blir lite ljust igen för nu är det ju bara ljust ett par timmar.


Men idag har det varit ganska bra väder, ganska kallt men solen har ju varit framme och de är ju aldrig fel.

I morse gick jag upp innan tuppen och begav mig till maxi där jag slog ihjäl 9 timmar. När jag kom hem så hängde jag lite tvätt och la in en ny maskin. Sen begav jag mig ut och sprang jag körde intervallträning i en trapp, upp och ner, ner och upp. De var sjukligt jobbigt jag höll knappt på att ta mig hem.


Nu ska jag laga pasta och kräftstjärtar ha det gott!


Mvh Markus


Kommentarer
Postat av: Zandra

faan vilken lyxig mat du lagar dig... hahah!

2009-02-03 @ 13:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0