14 December

SKÖNT!

 

Nu är helgen över och måndagen är här!

Jag jobbade 10-22 i lördags men hindrade det Macke från att stå på Palace dansgolv runt klockan 02.00? Nej såklart!

Det började hemma hos syster, jag va lite sen så jag fick ”dricka ikapp” och det brukar ju aldrig sluta bra men rutinerad så klarade man av det. Man är ju så att säga gammal i gemet!

På lördagskvällen så utsågs Norrköpings fullaste människa också, det priset gick till, utan några som helst tvivel en vis Anneli Odin Johansson! Grattis!

 

Jag träffade Erik på maxi i söndags också och jag frågade om han hade haft roligt han svarade… Jag blir ju socialt inkompetent när jag dricker alkohol… haha

 

Idag står det badminton och lill jul på schemat det ska bli roligt.

 

Mvh Markus ”diskbänken” Johansson  

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0