9 Augusti

Hej dagboken!


Efter en fullständig helvetesdag i fredags på maxi så åkte jag hem och tog några jäger och par öl! Jag kände att jag var värd det med tanke på att jag hade jobbat 19 dagar i sträck!

Gissa om det va skönt att sova ut... på Lördagen! Herregud! Han som uppfann det här med och sova... Tack!


Efter min sovmorgon hastade jag iväg till Boman där det vaknades frukost, Bacon och ägg. När vi hade satt i oss 17 kg frukost var så gick Boman ner i en mörk källare och började tvätt, vika, stycka kläder och jag cyklade ut till Svärtinge..


Om man fick välja...Bada... 28 grader... eller tvätta kläder?

Och som så många Lördagar för så va det fest, igår var det inflyttningsfest hos "Gurra Bäver" det var precis så där över extremt roligt som det brukar bli. Jag hade skit skoj! Efter X antal öl och drinkar vinglade vi vidare ner till en nattklubb här i stan som kallas Palace! Och där blev det fart på de kan man säga!

Lill Böck hade lurat i mig att han var hemma och sov och mådde inge bra... sen efter en halv timme så ser jag honom på andra sidan dansgolvet, då har han sagt till alla att dom ska säga till mig att han inte är här. Gissa om jag blev glad när jag såg honom?

Sprang som galning genom hela dans golvet... då hade vi ju inte sett varann på säkert 24 timmar!

Mot slutet var jag ganska slirig kom ihåg att jag haltade omkring med ett par helt trasiga solglasögon på mig som jag hittade på golvet.. haha

Sen gick jag och Sebbe in på dansgolvet och körde våran knarkdans.. i ett par minuter sen var det bara hem och slänga huvudet i kudden!


Idag är det ju ganska så snyggt väder så det blir nog en sväng till sjön!

Mvh Dramaqueen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0