12 Augusti

Heeej


Jaha då har man städat i nästan fyra timmar idag, Jag hade en riktigt stor städning här hemma, torkade lister och så vidare. Riktigt skönt att ha de bakom sig!


Igår så var jag en sväng på Trädgårn och tog några pilsner mycket trevligt.

I morgon jobbar man 12 timmar sen är det semester Fredag, Lördag, Söndag, Måndag, Tisdag, Onsdag, Torsdag, Fredag, Lördag, Söndag. Eller om ni så vill 240 Timmar.¨

Jag ska åka till Småland på fredag det är dop och grejer så jag kommer inte vara hemma på ett par dagar... men hoppas att ni inte kommer sakna ihjäl er.

Dagen absoluta höjdpunk va ändå att gå till parken och kolla på IFK - Skarphagen som i och för sig slutade 8-2 men det var riktigt roligt att se Kenta "Bärs" Frank eller som han nu mera kallas Kenneth "gasselsen" Frank göra entré på nya parken.


Jag tror att det är ett av dem största ögonblicken i Kentas fotbollskarriär och jag tror att det här kommer bara göra honom till en bättre fotbollsspelare, den blått 23 åriga speed backen gjorde ett kanon inhopp och glänste flera gånger i det blöta gräset på idrottsparken denna sena Onsdagskväll.


Mvh Macke     


Kommentarer
Postat av: FrankJr

Måste bara klaga på hans "Snetyngdhet" drar lite åt vänster måste jag säga

2009-08-12 @ 22:05:01
Postat av: Macke

Det kanske är en eller två öl för mycket...

2009-08-12 @ 22:59:23
URL: http://markusodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0