28 April

Efter jobbet så spelade Jag, Bentah, Hurra och Böcka lite badminton.. Hurra och jag va på samma lag och som vanligt så vinner den som är med mig...


Böcka, Sebbe, Hurra, Kråkan och jag åkte hem till Bobbo sen och tittade på Barcelona - Chelsea och det var en ganska bra match som slutade 0-0

Ett mycket bra resultat om jag får säg det själv. Nu måste vi bara vinna hemma sen är vi i

CL-final för andra året i rad.


I morgon är det:

1. Handla

2. Käka frukost

3. Spela Badminton

4. Åka ut till mor och hjälpa henne med datan (jag är ju helt värdelös när det kommer till tekniska saker.. men min kära mor är nog ännu sämre)

5. Tvätta bilen

6. Tvätta kläder

7. Städa

8. Träna innebandy

9. Kolla på Man United - Arsenal

10. Sov      

  

Nu ska jag nog vara uppe en timme extra bara för att jag kan...


Mvh Markus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0