27 April

Stressad frågetecken? Ja utropstecken!


Helgen flög ju bara förbi eftersom jag jobbade, men tro de eller ej jag han med en sväng på Palace ändå.. I Lördags slutade jag ju 22,00 och då drog jag hem fort så in i HELVETE!

Sen hem till Mega Böck där jag satte igång att hälla i mig alkohol, alla sorter fulla glas!


De var riktigt roligt ute faktiskt!!!

Men inte lika kul att dra sig upp och jobba men som är livet man får helt enkelt skylla sig själv! Men de va värt! Lätt värt!


Nu ska jag duscha, betala räkningar, hämta farsan, lämna farsan, åka på jägarkurs och titta på Hockey hemma hos Böcka... så varför jag sitter här och bloggar vet jag inte riktigt för jag har verkligen inte tid med de...


Mvh Markus


Kommentarer
Postat av: Anneli

Hejsan kara bror, nu skall vi ta en overnattning innan vi aker vidare till San Fransico.

Vi har det bara bra har. ar lite trotta nu men annars ar allt okej. Hoppas allt ar bra hemma Manga kramar Anneli

2009-04-28 @ 05:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0