23 April

Jaha då var ytligare en arbetsdag till ända.. Jag, Böcka och Bentah styrde upp lite taco hemma hos mig, sen satt vi här som tre vilsna själar i soffan och konstaterade att det går ganska så mycket skräp på tv..


Hur ser planerna ut för sommaren Herr Odin?

Jo enligt följande, jag ska ha fyra veckors semester!!! De är redan bokat!



V. 25 Knegar

V. 26 Knegar

V. 27 Då blir det att vandra i fjällen med Farsgubben.

V. 28 Då drar jag och nio gossar till Småland, till mor och fars landställe.

V. 29 Blir det hemma plan, gå till Trädgård osv.

V. 30 Knegar

V. 31 Knegar

V. 32 Knegar

V. 33 Knegar

V. 34 En lite Smålandstripp till och lite ledigt på hemma plan

V. 35 Knegar

  

Så är livet.. det är ju nästan värt att bli Farsa lagom till nästa år börjar, så kan man vara pappa ledig hela fotbolls VM nästa sommar.. Men jag har ju ifs ingen att skaffa några kärleksbarn med så just för tillfället ser det ju ganska så mörkt ut på den fronten, sen ska man ju gärna vara ihop med personen längre än en kvart innan man skaffar barn.. men det är ju bara min högts privata syn på saken.


Och ska jag vara ärlig så tror jag att det dröjer en stund till innan jag blir farsa.. har ju precis blivit morbror och om jag ska hinna lära honom allt jag kan.. så kommer det ta ett tag. Så jag har helt enkelt inte tid för några egna barn.


Mvh Macke  


Det verkar så lätt, att bara stöta på
Ja,det är alla människors rätt, att bara göra så
Men det är så svårt att säga till nån, vad man egentligen tycker
och tänker om nån. Det blir mest en massa prat, om plugget
och pop och bio såklart !!!

 

Jag springer på disco, och försöker hänga på
Tar cykeln ner till city, när bussen slutat gå
Å det är så svårt att säga till dej, vad man egentligen
tycker och tänker om dej
Det blir mest en massa ord som glider, om myggbett som
svider, och gyllene tider!!!

När vi är tillsammans, och du vill dansa
Men jag vill bara sitta och snacka
Det blir lätt att man drar en vals, en massa tomt
Snack om ingenting alls!!!


Kommentarer
Postat av: Zandra

låter som en skaplig sommar hörrö...

2009-04-24 @ 08:55:30
URL: http://tigerbulle.blogg.se/
Postat av: Elin

braaa markus! se så bra det är med syskonbarn. kan du få in christoffer på samma spår eller?

2009-04-24 @ 10:19:36
URL: http://helny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0