22 April

Heeeeeeeeeej


Jaha hur gick det att vara ledig då Macke?


Jo tack det gick bra, vaknade vid 09.00 och då fick jag för mig att jag skulle ut och springa,

sagt och gjort satte mig i bilen och åkte ut till Åby. Hade först tänkt att springa en mil men jag

la det ganska så fort. De fick räcka med en halv mil sprang på 22:37 de får man väl anse som

hyfsat. Efter springturen så åkte jag hem och duschade.

Sen som så många Onsdagar förr så åkte jag till maxi och styrde lite.

Jag satte även på sommar sulorna på bilen, eller inte jag men Dennis Boman gjorde de.

Jag skulle ha spelat innebandy idag men jag styrde upp spagetti och köttfärssås här hemma...

Så nu sitter jag, Hurra, Boman och Böcka här och ser på fotboll och sjunger barnvisor:

En elefant balanserade på en putteliten tråd, de tyckte han var så

intressant så han gick och hämtade en annan elefant..

  

Haha

  

Mvh Macke

Kommentarer
Postat av: Hurra

På en liten liten spindeltråd!!!

2009-04-22 @ 22:29:28
Postat av: Hurra

På en liten liten spindeltråd!!!

2009-04-22 @ 22:31:15
Postat av: Macke

hahaha så kan han alla sånger!!! hahaahaha

2009-04-23 @ 08:00:27
URL: http://markusodin.blogg.se/
Postat av: fredde

han e jue utvecklingsstörd!

2009-04-23 @ 15:50:04
Postat av: Anonym

de vet väll alla att de ska va "en liten liten spindeltråd"! Annars, är man utvecklingsstörd ;)

2009-04-23 @ 20:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0