21 April

Jaha du bloggar idag med?


Det stod kneg på schemat idag, så det var bara att ta sig till Maxi... Det gick riktigt bra att jobba mjölkförpackningarna bara flög upp i hyllorna med en farlig fart. Sen innan man visste ordet av så var det redan dags att dra sig hem.


Jag drog hem till Hurra Hurtig och spelade lite tvspel...


Jag måste även berätta om helgens festligheter.. det var ju nämligen personalfest och det var ett sanslöst tryck på den festen kan jag säga. Vi var på någon lokal i Krokek. Riktigt underbart trevligt va de.

Personal festerna på maxi tycker i alla fall jag alltid blir enormt trevliga, jag fattar inte att alla går på dom?? Men men..


I morgon ska jag vara ledig hade jag tänkt eftersom jag har ganska så mycket kneg framför mig om man säger så... Torsdag 8-20 Fredag 8-20 Lördag 10-22 och söndag 10-22 Så det ska bli underbart trevligt!!! Men det är ganska bra att man jobbar helg ibland för då bränner man ju inga pengar... fast nu har jag ifs inga pengar att bränna! Haha!


Jag har inte riktigt bestämt hur morgon dagen ska bli än, men jag ska i alla fall slänga på sommar hjulen och träna.. Mer uppstyrt än så är inte mitt liv för tillfället..


Just nu sitter jag i soffan och kollar på Liverpool-Arsenal.... Blev precis 2-2


Mvh Macke


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0