14 April

Heeej


Det känns som jag har trillat ner i en lite grop, jag hade en riktigt rolig helg och allt var jätte kul, men sen blev de måndag och då blev allt kolsvart. Hoppas att de beror på att jag har 9000 liter mjölk för mycket i kylen.

För det finns väl inget som heter vårdeprition?


Jag hoppas allt det bara är en vanlig seg början av veckan och att det går över snart. Det kan ju också ifs har att göra med att jag börjar bli sjuk.. hade feber i måndags och innan när jag hängde tvätt så blev jag helt trött och yr i skallen.


Men när känner sig såhär halv sugen på allting, då är det skönt att det finns fotboll i hög klass att titta på. För va skulle livet vara utan fotboll? Jag hade bjudit över gossarna (Bentah, Böcka, Boman, Sebbe, och Hurra) tänkte först att, skönt man behöver inte vara så nervös efter som Chelsea hade med sig 1-3.

Men Liverpool gjorde först 0-1 på en frispark. Sen kom 0-2 på en straff! Och jag började fundera... och de gjorde nog alla i Chelsea. Sen började andra halvlek och Drogba gjorde 1-2 med hjälp av målvakten, sen kom 2-2 av Alex på en grym frispark. Chelsea gjorde också 3-2 Frank "super" Lampard då kunde man luta sig tillbaka i soffan och små le. Men Pool gav sig inte 3-3 i 81:a och 3-4 i 82:a men sen satte Lampard sitt andra mål i matchen och slog det sista dödande slaget! 4-4!!  


Ja va ska man säga? Stackars dom som inte gillar fotboll!!!


Mvh Markus "The Blue" Odin Johansson  




Ps.I morgon är jag ledig då ska jag försöka få lite ordning här i min ungkarlslya, ta hand om tvätten osv. Ds.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0