9 September

Jahaja gott folk, nu är Markus Odin Johansson sjuk, de är ganska ovanligt för att vara mig, jag är väldigt sällan sjuk. Sjuk är ju topp 10 de tråkigaste som finns.

Jag har legat inne dem senaste dagarna och tittat på film börjar bli sådär lagom lång tråkigt. De är ju orutin och bli sjuk typ en månad innan NHL09 och Fifa09 släpps...


Helgen då?

Ja va hände? I fredags va delar av ligan först på Hästen match, sen så drog vi hem till mig och ölade lite sen bar det av ut på krogen..

Lördagsmorgon vakande jag upp och hade sjukt ont i halsen. Så lördagen blev förhållandevis lugn. Men Böcka sov hos mig.. han vakande upp på söndagsmorgonen och sa: Jaha är helgen redan över?


Men i morgon ska jag försöka vara frisk, känner mest i halsen nu och hostar!


Mvh Markus Odin Johansson


Kommentarer
Postat av: Kikki

Stackars stackars Dig som är sjuk. Krya på Dig! Kram från Kikki

2008-09-09 @ 16:55:05
URL: http://ridgruppen.blogg.se/
Postat av: Polla

Ännu mer orutin att inte veta att NHL släpps 11 September. Stay sick, för fan. Bara en dag kvar.



Känner halsflussen komma smygandes. Den blommar nog ut lagom till Kentas frivecka.

2008-09-10 @ 09:46:19
URL: http://gohei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0