4 September

Heej


Alla kanske inte vet de men jag har ju faktiskt gjort lumpen! Tro de eller ej! Haha!

Om ärligheten ska fram så var jag väl inte landets mest pålitligaste soldat..

Var så där lagom ointresserad, av nästan allt som hade med lumpen att göra. Men jag roade ju alla andra!


Befälen kunde säga saker som:

•-         Nu är de bra till och med Odin går i takt!

•-         Är Odin här, så är alla här!

•-         ODIN! Nu väntar hela jävla kompaniet bara på dig! De betyder att du ska ÖKA!


Haha ja och på bilderna så kommer ni få se lite hur jag var i lumpen, kolla riktigt noga på hur det bara glöder i ögonen och jag verkligen stormtrivs att vara ute i -40 grader!

Haha!


De är krig! men sov vidare bara...
 
Vissa gick in för de! Jag borstade tänderna!


Kolla frillan! Saknar!

Kolla!

En del "lekte krig" andra garvade!

Erik Adam! Erik Adam kom!


Sådär skills!
Mvh Odin!


Kommentarer
Postat av: Yohanna

hahahaha vilken frilla Markus!! vad var tanken bakom den?

2008-09-04 @ 07:07:28
Postat av: Kikki

Ja Du Markus, riktigt söt skulle jag vilja säga! Kram från Kikki

2008-09-04 @ 09:55:12
URL: http://ridgruppen.blogg.se/
Postat av: Elin

HAHAHA! elvis?

2008-09-04 @ 10:45:21
URL: http://helny.blogg.se/
Postat av: Henkah

Helvete så du såg ut i skallen asså!!

Hur många hugg fick du under den perioden xD

2008-09-04 @ 17:45:09
Postat av: Ibra

Jag eftersöker ett foto på dig med den där utstyrelsen du brukade köra på pimpelfiskena. Tajt grön overall som satt åt där den skulle. För liten mössa som satt åtspänd under hakorna. Du använde den bland annat den där nyårsaftonen vi pimplade på någon liten pöl brevid vägen utåt näkna. Då grillen självantände i minus 6 eller hur det var. Cheers!

2008-09-05 @ 10:54:23
URL: http://mittlivsomhund.blogg.se/
Postat av: Mamma

Om jag minns rätt så var det pappa som hade dragit in bidraget till frisören och den småländska snålheten gjorde entré i din kropp. Men VARFÖR frågade du inte mig? Kram Mamma

2008-09-06 @ 10:54:48
Postat av: franka

kolla denna ingen skit!!!

http://www.nymansfiske.se/?id=72

2008-09-06 @ 21:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0