25 September

Vilken dag..


den 25 september 1951 föddes min far, så med andra ord fyller han 57 år idag! Men han kunde ju ha fått en bättre födelsedag än såhär om man säger så...


 Kan vi gräva här?

- Ja de är ingen fara!


Klockan 09, 50 idag på morgonen så dog strömmen på Maxi Ica Stormarknad i Norrköping , de blev helt svart i butiken, de va någon med ett IQ på någonstans mellan 4 och 5 som valt att stätta en står jävla påle mitt i en strömkabel... jag säger bara Gonatt!


Vi blev tvungna att stänga hela maxi..

Sen va det bara att vänta på att strömmen skulle komma tillbaka, det tog ungefär 7 timmar.. Så idag har jag fått kasta halva min mejeri avdelning.. istället för att varorna hamnar i folks kundvagnar så blev jag nu tvungen att slänga dem.


Här slänger vi varor för fler hundratusentalskronor och så finns det folk i världen som svälter!

Men men va säger man.. jo kanske Grattis Lennart Johansson på födelsedagen!


Mvh Markus Odin Johansson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0