2 September

Tjaaa


Nu va det ett tag sen jag blogga.. ber om ursäkt för detta! Men jag har haft lite mycket att stå i om man säger så. Ett par kvällar i rad har delar av ligan hyrt film i alla fall.. men hur har det gått då? - Åt helvete milt ut tryckt. Asså vilka jävla skit filmer de finns(ursäkta språket) Men ärligt talat! Jag tror jag måste omskola mig från mjölkplockare till filmproducent.


Men vi gjorde ett "sista" försök ikväll i alla fall och som tur va så filmen helt okej för ovanligheters skull.


Helgen har varit ganska så lugn, jobbade hel helg.. inventering och grejer på maxi! Va var 11 ST på mejeriet som inventerade så de gick riktigt bra, tur va de efter som jag var lite halv bakis.

Idag har jag även hunnit med en sväng på gymmet, riktigt värt! Ska ta tag i de igen nu så jag blir bit som Böcka.

  

I morgon ska jag o Böcka ut o springa på morgonen sen blir det frukost och på kvällen så ska jag på sponsormöte med Vita Hästen.

Va som händer i morgon kväll vet jag inte riktigt men jag säger så här:


Vi hörs i morgon då!

Ps. Snart är de jul igen, då får man äta obegränsat med såna här... sjukt <VÄRT>


Mvh Zlatan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0