18 September

Heeej


Jag såg mig i spegeln i morse, och jag säger så här: Om jag inte dör ogift då kan fan i mig grisar flyga för ärligt talat jag borde ha en påse på skallen!

Haha!


Jag vet inte riktigt va jag ska skriva, jag kom precis hem efter en härlig arbetsdag på Maxi. I morgon är det Fredag de är ju riktigt trevligt, på kvällen blir det några kalla tror jag. Måste bara fixa stålar, får väl ta och muddra nån stackare.


Idag när jag gick omkring i min lilla mjölk kyl, så kom jag och tänka på att det var längesen jag hade en riktig "dejt"

Men de är ju så här när man dejtar då försöker man får den andra personen ifråga att gilla en, man säger saker som:



•        Jag gillar att städa

•        Jag vill rädda valar

•        Jag betalar räkningar i slutet av varje månad

•        Jag blir aldrig för full

•        Jag hjälper min mormor att handla

•        Och jag har inga fördomar mot bögar


Nää men ni fattar ungefär så, man visar inga "dåliga sidor" man vågar knappt gå på toaletten. Men själva verket så håller man ju på så här, för att personen i fråga ska börja tycka om en så pass mycket att man till SLUT vågar visa vem man verkligen är!

Och alla som har varit i ett för hållande har förmodligen någon gång fått den här fråga:

  

Vart tog personen jag blev kär i väg?

Men.. den försvann ju ungefär på femte dejten!

Ärligt talat så måste ni hålla med om detta?


Då kan man ju fråga säg om äkta kärlek finns eller spelar alla? Detta resonemanget gör ju att man blir ganska så skeptisk till att gå på en såkallad dejt eftersom den "personen" som man dejtar får man ju egentligen inte träffa förrän ett par veckor senare.

Om jag tar mig själv tillexempel, om jag skulle vara som jag är i vanliga fall (på jobbet, i kompisgänget och på krogen) Ja då blir jag ogift.


Jaja lämna gärna era kommentarer om detta!

Mvh Markus "Mjölken" Johansson    


Kommentarer
Postat av: Johan Alex

En lite rolig grej angående det där med dejterna. Tänk då ifall man blir dumpad innan den femte dejten fastän man bara har framhävt sina bästa sidor. Hur misslyckad som person är man inte då liksom? :P

2008-09-18 @ 23:14:28
URL: http://www.top-notch.bloggagratis.se
Postat av: Z

hahahahaha,

2008-09-19 @ 14:08:02
URL: http://tigerbulle.blogg.se/
Postat av: Henkah

Fyfan vilken djup kille du är macke! De gillar tjejer vettu...du kommer inte dö ogift ^^

2008-09-20 @ 15:52:38
Postat av: Sandra

Vi kan gå på en dejt om du vill... ;)

2008-09-20 @ 16:18:23
URL: http://sandracrx.blogg.se/
Postat av: Franka

Macke fan vilken dröm dejt! Ingen skit detta...

2008-09-20 @ 17:41:46
Postat av: Kikki

Hade jag varit LITE yngre och singel, hade jag gärna gått på en date med Dig!!! Men Du är ändå en favoritkille för mig! Kram från Kikki

2008-09-20 @ 20:23:31
URL: http://ridgruppen.blogg.se/
Postat av: ...

vi kan gifta oss!

2008-09-21 @ 14:45:08
Postat av: ....

Du är världens bästa markus ju...o du kommer garanterat o bli gift....m du måste ju börja hångla lite....;)....puss o kram o hångel o hela den biten;)......

2008-09-21 @ 15:53:04
Postat av: Anonym

Lika bra att flytta till Tibet och dra på dig ett orange färgat lakan och bli munk på en gång, kommer ändå att sluta med det sen när du ska "hitta dig själv"=)

2008-09-21 @ 20:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0