11 September

9/11 ja de är lite historik bakom de här datumet, mer behöver jag inte säga va?

Idag ska jag köpa nhl09 äntligen har jag något och göra nu när jag är sjuk! Men i morgon ska jag jobba, de lovar jag! Jag tror inte mjölkkylen klarar säg utan mig längre!


Men ha en fortsatt trevlig dag så hörs vi!


Här är åtta orsaker varför man älskar fotboll!


1.   Det är 22 ST pojkar/män som jagar en rund boll på en gräsmatta!


2.   Pojkar/männen tjänar oftast mer i timmen än va du gör på en månad!


3.   0-0 är absolut inget ovanligt resultat! Hur va matchen? Grymt bra! Jaha många mål eller? - Ne 0-0....


4.   Om "någon" får en knuff inne i straffområdet så ramlar han och har så ont att man kan tror dem har blivit över sprungna av 200 kameler


5.    Det är en kille i svart som försöker se ut som om han har koll på läget.. men hur han än gör så får han skit!


6.   I fotbollsvärden är det bara pengarna som styr


7.   Förmodligen är det ingen i startelvan, som älskar laget på samma sätt som du!

- Detta gäller speciellt om du håller på AIK, Arsenal, Manchester United, Barcelona och sånna klubbar som helt saknar lag känsla.


8.   Fotbollen ligger bakom X antal skilsmässor osv, men de är ju inte lika viktigt som livet de är mycket viktigare än så!

De va de hela!
Mvh Macke

Everybody's got a
drug dealer on speed dial!
Hey hey I wanna be a rockstar!


Kommentarer
Postat av: ...

DJURGÅRDEN ÄGER!!!

2008-09-13 @ 21:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0