10 September

Heej


En konversation mellan Markus Odin Johansson och hans kära mor den 10 september 2008!

Telefonen ringer!


Markus: Hej

Mamma: Hej de är Mamma

Mamma: Hur är de?

Markus: Jo, ont i halsen som fan

Mamma: Jasså?

Markus: Mmmm

Mamma: Har du ringt vårdcentralen?

Markus: Jag sitter precis och letar efter numret på nätet!

Mamma: Jaha

Markus: Mmmm

Mamma: Hur går de då?

Markus: Jo tack bra!

Mamma: Men ring mig sen när du vet då?

Markus: Ja

Mamma: Vill du att jag ska följa med dig till vårdcentralen?

Markus: Ja snälla, jag fyller ju bara 22 i år. Så kan du inte hänga med och hålla mig i handen när jag ska till vårdcentralen.. bara för att jag har lite ont i halsen.


Ja dem är ju för roliga dem såkallade mammorna.. Jag har precis ätit frukost och druckit varm choklad riktigt värt! Känns lite bättre i halsen redan faktiskt.. Men nu ska jag ner på stan och köpa Alvedon.  

Mvh Markus Odin Johansson   


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ibland är man liten och ibland är man stor. Mammas lille pojke är ALLTID liten!!!

2008-09-14 @ 17:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0