28 Oktober

Heeej



Vi tackar IFK Norrköping för visat ointresse i Allsvenskan, och hälsar dem välkomna till superettan! Man skulle kunna säga så här: Borta bra, men hemma bäst!

  

Idag är det ingen vanlig dag för i dag är det Christoffer Bäckmarks födelsedag!

Lill Böck och jag har varit riktigt bra polare i ungefär ett år och vi kommer förmodligen vara polare i många år till! De de de tror jag!

Grattis på födelsedagen!


Annars hade jag bara tänkt spy lite mer gala på "fotbollsklubben" IFK NORRKÖPING! Det är nämligen såhär U-16 laget vinner sin serie och U-21 laget kommer tvåa!

Men inte en ända får ens chansen i A-laget, redan där är det ju något som inte stämmer. I stället så köper man hit en Afrikan som tror att det springer isbjörnar på gatorna i Sverige, plus att han inte kan svenska och att han har sin familj femhundra mil här ifrån.

Och så ger man honom 100 000 kr i månaden och tror att han ska bry sig om ett patetiskt blå vit lag i allsvenskan eller ett mer passande namn på ligan kanske skulle vara utländskan.    


Neeeeeeeeeeeeeee nu är det bara att börja rensa, och börja uppifrån bort med alla som är inne i det gamla IFK som fortfarande tror att IFK NORRKÖPING är ett slagkraftigt fotbollslag.

Kommunen och Lundberg han skickat in miljoner efter miljoner i den där skiten rent utsagt. Tänk om tillexempel jag skulle sköta mejeriet på samma sätt då skulle folk förmodligen få köpa sin mjölk på något annat ställe.


Jag hoppas verkligen att vi slipper se IFK i allsvenska på några år, det är väl inte meningen att man ska gå omkring och skämmas för att de finns några idioter i den här stan som tror sig förstå sig på fotboll.

Bye Bye IFK Norrköping Bye Bye


Mvh Markus Odin Johansson


Kommentarer
Postat av: Polla

Jag tycker att du bryr dig väldigt mycket om ett patetiskt fotbollslag, med tanke på att du dissade fotboll som sport för nån månad sen här på bloggen :-)

2008-10-29 @ 08:58:58
Postat av: Zlatan

Jag dissade inte fotboll som sport jag berättade saningen! Och är man dålig ska man få höra de

2008-10-29 @ 09:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0