21 Oktober

Heej


Då var det Tisdag, va trevligt!

Idag har jag jobbat till klockan 18,00 sen så var det dags att spela badminton, och hur gick det då?


Jo ganska så bra!

När jag och Hassel hade förnedrat Böcka & Martin med 15-1 i andra set så valde Martin att sparka av sitt badmintonrack!

Efter det så åkte jag, Böcka och Märin hem till mig och kollade på fotbollen och lagade köttfärssås och spagetti de var riktigt gott!


Sen fortsatte förnedringen jag slog dem båda unga herrarna i fifa09 också!

Som Böcka sa: - När vi tävlar mot varandra i något då hatar jag faktiskt dig Macke!

Don't hate the player hate the game!    

  

Mvh Macke


Kommentarer
Postat av: A

hahaha, så det gick av tillslut. det var väll iofs bara en tidsfråga =P

2008-10-22 @ 00:29:33
URL: http://iinfiiniite.blogg.se/
Postat av: Elin

anger management? haha

2008-10-22 @ 09:33:10
URL: http://helny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0