16 Oktober

Hej Dagboken!


Igår var det hockey i Mjöööööllllbyyy! Jag var på min första bortamatch! Och Hästen vann de var riktigt trevligt. Spelet va helt okej, men Mjölby spelade ganska fult men är man dålig på att passa och skjuta och åka skridskor så får man göra andra grejer som att ha hög klubba, klaga på domaren och åka omkring och se sådär härligt utvecklingsstörd som bara en hockeyspelare i Mjölby kan göra!

  

Idag var dess värre "Patte häng" sjuk så jag fick grisa i mejeriet på egen hand, ne inte på egen hand jag hade ju Porr Björn och Jensa där också.


Det så länge ut som om att det inte skulle bli någon hockey för Markus Odin Johansson men på något kostigt sätt lyckades han komma iväg från Maxi halv 7 så då begav jag mig till Linköping och kollade på LHC-FBK men jag måste säga att det är betydligt bättre stämning när Sveriges Bästa Hockeylag spelar! Nämligen VITA HÄSTEN!


I morgon är det Fredag! En av dem bästa dagarna på hela veckan, i morgon ska jag vara på så där riktigt bra humör!


Hur kommer helgen bli?

Jo den kommer vara riktigt bra! På Lördag är det födelsedagsfest!!!!!

Då ska vi köra lite gossar, tjejer & Polla, Kenta, Martin och Lill Böck dem är inte riktigt könsbestämda plus att dem är väldigt osäkra på sin egna sexuallitet så därför skriver jag dem lite vid sidan av!


Mvh Macke "hästen" Johansson!           


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0