29 November

Heeej


Har inte bloggat på ett tag nu, men de har inte hänt så mycket. Jag har jobbat mest julen står ju som bekant för dörren. Så då från man ju lägga ungefär 60-70 timmar i veckan i den 8 grader varma kylen på världens bästa maxibutik.


Har de hänt något roligt då?

•-         Nja... idag berättade min kära far en ganska rolig grej. Mormor som för övrigt precis fyllt 92 år har gjort en ögonoperation.

Mormor: Hej! Jag skulle behöva göra en ögonoperation.

Läkaren: Jaha.. de är två års väntetid på de.. men...

Mormor: Jaha, men då lever inte jag!

Läkaren: Nehe men då kanske vi ska boka in en tid om två veckor?


Hur ser kvällen ut för Herr Odin då?

Jo jag sitter här med en öl i handen och kollar på 22 killar som jagar en vit liten boll, om en stund så kommer Böcka hit o då kan jag tänka mig att de blir lite NHL09 o FIFA09.

Ikväll så tror jag att jag kanske ska bege mig till Otten för omvecklingsskull. Men vi får se hur de blir!


I morgon så är det en väldigt viktig dag för alla som gillar fotboll, det är nämligen Man United mot Man City och Chelsea mot Arsenal så de kan ju hända att man ligger här hemma i soffan och kollar på fotboll hela söndagen.


Nähe nu börjar andra halvlek!


Keep on rocking!

  

Mvh Zlatan


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte ladda upp några söta bilder?

2008-11-30 @ 20:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0