21 November

Go kväll alla trogna läsare!


Kom precis hem från jobbet, har tömt bilen på fjortontusen miljoner grejer och nu sitter jag här och väntar på att tvätten ska blir klar. Om ungefär en timme ska jag hämta Böck vi ska lira lite tvspel och käka något. Jag säger inte att de kommer bli en kebabrulle men de är ju ingen omöjlighet!

I morgon ska jag käka en riktigt frukost här hemma och lämna in spel o grejer. Sen är det öppethus för alla maxi anställda!

I morgon är det maxifest jag ser fram i mot de så in i bomben.


Just de vi tackar mikrofonfrillan för lång och trogen tjänst och hälsar den mer respektabla frisyren hjärtligt välkommen tillbaka.


Mvh Markus        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0