19 November

Heej

Idag har jag varit ledig, så vid klockan 10 så var jag och spelade hockey med Tobbe, Kenta och Märin sen åkte jag o köpte med mig en kebabrulle och satte mig i soffan. Har spelat lite tvspel. Nu ska jag torka golven sen ska jag ner på stan och köpa mig något rosa till Maxi Huset´s fest på Lördag.

Ska även ta en fika med Böcka!


Kanske blir hockey match också men dem har ju inte imponerat på senaste tiden så jag funderar starkt på att skita i de. Men vi får se va som händer o fötter!


Nu är det dags att rusa!


Jag tänkte sjunga nåt för dig igen, men när jag blir för full för att sjunga

kan vi promenera hem!

  

Mvh Macke


Kommentarer
Postat av: kompis

DU O LILLBÖCK ÄR NI STJÄRTGOSSAR?????

2008-11-20 @ 08:32:33
Postat av: Anonym

Ja det är dom, dom sover i samma säng!

2008-11-20 @ 15:19:01
Postat av: Macke

Ja de de de de de tror ja

2008-11-20 @ 22:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0