22 Maj

En av dem värsta kvällarna i mitt liv, va det igår faktiskt! Jag begriper inte varför jag ska vara fotbolls intresserad? Va får man ut av det? Flyga omkring så ett cp och vara så nervös så man inte vet vart man ska ta vägen!

Det är nämligen såhär, när jag kollar på fotboll så tar någon över min kropp, jag vill men jag kan inte styra den själv, detta kanske låter roligt men det är skit jobbigt.


Och igår...


CL Final JOHN TERRY egen produkt kliver upp på straffpunkten, MR. Chelsea har chansen att ge sin moderklubb, Buklan som dem så länge har drömt om.. Nu står han där.. över 100 miljoner följer va ända rörelse han gör! Han rättar till kaptensbindeln kliver fram till bollen, halkar och skjuter i stolpen...... Jag lägger mig ner på golvet i mitt vardagsrum, och bara tänker, Detta händer inte? Det är inte sant? Just i det ögonblicket förstod jag och säkert många med mig att det här går åt helvete...

Jag låg kvar på golvet i ungefär en timme, Böck och alla som va där gick, och sa hejdå men jag fick inte fram ett enda ord.. jag kände tårarna komma i ögonen, den känsla vill jag aldrig mera ha inom mig..

För er som inte gillar fotboll, eller bara gillar sporten lite säger bara grattis!

Till oss andra som är lite fel skapta säger jag bara Vi kom, Vi sågs, VI KOMMER TILLBAKA!


Jag kan inte känna något som helst agg mot Terry. Han är Chelsea through and through och ingen hade velat plocka hem Champions League-pokalen mer än han. Hade det inte varit för Terrys superba räddning på Ryan Giggs skott hade det aldrig blivit straffläggning och hade det inte varit för Terry hade nog Chelsea inte varit i final överhuvudtaget. JT är hjärtat och själen i Chelsea och vågade till skillnad från sin motsvarighet i United kliva fram och ta ansvar när det behövdes. Det ska inte råda något tvivel om vem som ska ha kaptensbindeln i det engelska landslaget.


Jag hoppas verkligen att John Terry inte kommer att kommas ihåg för straffmissen i Moskva. Jag hoppas att John Terry kommer att kommas ihåg som den mest framgångsrika lagkaptenen i Chelseas historia och som mannen som ledde laget till den första ligatiteln på 50 år.

Trots att det inte blev några titlar har Chelsea gjort en säsong bortom mina förväntningar och jag är enormt stolt över mitt lag. Nästa år får vi nya chanser och då ska vi gå hela vägen. Vi ska göra det för Terry, vi ska göra det för fansen, vi ska göra det för Chelsea.


Nu är det bara att bryta ihop och komma igen!


Mvh En utav världens ledsnaste Chelseafan


Kommentarer
Postat av: Elin

ska vi börja med fågelskådning då? kan ju inte tänka mig att det kan väcka så starka känslor. haha.

2008-05-24 @ 10:48:40
URL: http://helny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0