21 Maj

Heeeeeeeeej


Idag mina damer o herrar händer det största i engelskfotbollshistoria (lagom långt ord) det är nämligen CL - final mellan Chelsea - Man United! Tok taggad!


Igår kväll såg jag på The Heartbreak Kid med Anna, sjukt rolig film kan verkligen rekommendera den! Vi skulle ha styrt upp lite mat också men så blev det inte, kan det vara så att bådas matlagnings kunskaper är begränsade.. Inte bra i så fall! Haha!

Men jag tror jag ska börja gå matlagningskurs hos min Far han gör ju inte mycket annat än lagar mat när han är ledig!


Idag har jag varit ledig, så jag och Böcka har glidigt omkring som två värdelösa studenter, nu sitter vi o dricker kaffe och spelar GTA, men som vanligt får jag bara titta på, han säger hela tiden nee jag ska bara göra detta!


Ikväll blir det tacokväll o fotboll här hemma, men man har ju bara svikare till kompisar både Stor Böck o Hurra skiter i det, och Benta är sjuk! Så jag o Böck och Hassel får underhålla oss själva!


Men som Lill Böck sa det är bara att njuta av ledigheten nu för i morgon börjar helvete vi ska jobba Torsdag, Fredag, Lördag, Söndag!   


Men förhoppningsvis så får jag äta pizza på Söndag, men som sagt det får vi väl se....


Mvh Macke  


Kommentarer
Postat av: a

du är söt

2008-05-22 @ 08:57:31
Postat av: sirra

engelskfotbollshistoria eller engelsk fotbollshistoria.

2008-05-25 @ 14:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0