18 Maj

Heej

Torsdagen tillbringade jag på maxi, jag slutade 22,00 och sen hade jag en otrolig tur så jag fick börja 05,30 på Fredagen, med andra ord var det bara hem och vända...

Så på Fredagskvällen så var jag ganska sliten, men delar ur ligan var hemma hos Zebastien Berg och kollade på Sverige - Kanada, de var trevligt värre men Sverige fick stryk tyvärr, men efter det somnade jag som ett skjutet vårtsvin!


Lördagen vaknade jag runt 9, klev upp runt 10 sen blev det faktiskt en golf runda med Liciari för att vara första runda för i år så får man väl vara nöjd men det finns en hel del att jobba med fortfarande.

På kvällen så blev det gill hemma hos Mor o Far och sen kom Skånebeck och Apan och hämtade, och så blev det fest hemma hos mig

  

(Lill Böck, Stor Böck, Sebbe, Sillen, Apan, Polly, Empan, Benta, Sara, Maria och Anna)     

  

De var otroligt trevligt, men av någon anledning kom jag aldrig ut, det var helt enkelt för roligt här hemma så det var lika bra att stanna hemma, för man säger ju nästan alltid att det är roligast på förfesten.


Men när man skulle sova så var det ljust ute så det blev totalt en halv timme sömn, men va gör det? För trevligt va de!

Nu sitter jag i soffan, och är för trött för att ta mig in i sovrummet så jag får väl sova i soffan!


Skulle vilja tacka ALLA som var hemma hos mig igår kväll och Söndagen, helt otroligt roligt, om livet fortsätter med så här många skratt jag då tror jag att jag blir ungefär 158 år gammal!


Mvh Markus    



Så fort jag hör ordet regning sommar då osäkrar jag min revolver!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0