30 Juni

Heeej

Jag slutade jobbet, klockan 14,00 idag gud va skönt! Åkte raka vägen hem och somnade på soffan! Sov till klockan 19,00 riktigt värt! Efter som jag bara sov typ en timme i natt så kanske de va var jag behövde! Jag fattar inte varför jag inte sov? Vi satt här hemma och käkade taco o såg fotbollen, Jag, Tessan, Seb, Lill Böck, Kråkan, Hurra och jag var ganska trött innan matchen, men sen när Spanien hade vunnit hela skiten då kunde jag inte sova..

Kollade på klockan vid 03,36 och då är det riktigt kul att veta att den ringer 05,06!
Riktigt ovärt!

Men nu har jag torkat golven och städat gaderoben och i morgon är jag ledig förhoppningsvis då ska jag städa bilen och käka en glass och om de är väder ska jag bada ute hos mor o far!

Mvh Markus

Kommentarer
Postat av: Elin

haha! tack för den!

2008-07-01 @ 12:21:20
URL: http://helny.blogg.se/
Postat av: Zlatan

Oj! haha glömde visst dig Elin! förlåt!

2008-07-02 @ 10:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0