2 Juni

Heej


Jag har varit i Småland några dagar nu, riktigt trevligt! Vädret har varit helt jävla underbart! Riktigt uppstyrt väder som man brukar säga!

Nere i Fagerhult så gjorde faktiskt lite nytta bland annat hög lite träd och byggde en brygga, tyvärr var det för torrt i marken så det blev ingen plantering!

Här är lite bilder!
image156
Lillen o Farsan!
image157'
Visst blev den fin? :)

Lillen och Kongo va full i ungefär 48 timmar men är det festival så är det!

Farsan va också ganska bra i gasen vissa kvällar!

image162

Även min kusin och hennes kille Gustav Krona tittade förbi!
image169
Kalle o jag va ju också ganska söta när vi satte igång!


Igår va vi på Trägårn en snabbis och tog en bärs sen drog jag hem, och jag sov sammanlagt en timme, hade sjukt svårt att sova låg och vände och vred mig hela natten.


Idag har jag jobbat, efter jobbet så drog jag Hassel och Böcka o badade hemma hos morsan o farsan sjukt värt!
image164
Åhhhhhhh!

Bada, bada, bada

Mvh Markus
 



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0