10 Juni

Heeej


Jaha ha då har det blivit dags att redogöra vad man har haft för tokigheter för sig dem senaste dagarna, jag ber om ursäkt för att uppdateringen har tagit så lång tid, hoppas ni har överseende men jag har lite mycket att göra om dagarna om man säger så!


Vet inte riktigt vart jag ska börja men nu kör vi!


Jag kom ju hem i Söndags (1 juni) och det var ju bara att spotta i nävarna och åka in till Maxi och inventera, lagom roligt men, så är livet!

Sen löpte arbetsveckan på, man tänkte tillbaka på förra veckan när man satt i mot en ladugårdsvägg och drack öl men nu stod man mitt ibland alla mjölkpaketen.. lite halv segt!


På Fredagen 6 Juni då var det Sveriges Nationaldag, jag jobbade och slet tills ungefär klockan 17,00 sen bar det iväg hem hämta lite grejer sen hämtade jag Lill Böck för på programmet stod det nämligen grillkväll ute hos Lennart och Harriet (mina päron)

Jag har snackat med Böcka i telefon till och från under dagen, och han har hela tiden låtit lite osugen på att kröka till, men det dröjer inte många minuter i bilen förrän han säger: Ikväll Macke då ska vi ut! Haha! Vilken Jubel!


Grillkväll blir extrem, otroligt super lyckad minst sagt, och jag ska säga i ärlighetens namn så var både jag och Böcka lagom hel lulliga när vi gick från bordet, vi fick både, Grapa, Whiskey, Rom och Jäger till kaffet, skaplig blandning!


Även Niklas, Kikki, Clara, Lill Macke och Anneli va med på kalaset, det finns en jättebra bild på mig och Böcka när vi står vid Claras barnvagn och myser lite, vi ser riktigt skillade ut, Pappa nästa kanske?

Sen kom Hassel och hämtade oss och Jag och Böcka och även Syrran drog in till Palace och Otten, måste be Hassel om ursäkt för vi var nog inget trevligt ressällskap jag drog bland annat i handbromsen i ungefär 90 km/h inte helt ok kanske! Hassel Förlåt!


Jag och Lill Böck var på tok för fulla för vårat eget bästa så vi drog till Max och käkade lite klockan var då ungefär halv 2, klockan halv 4 då möter vi Hurra och Rakad som är på väg dit, vi har alltså varit på Max i två timmar och ingen av oss minns något där ifrån! Haha!

Sen drog vi hem i en taxi till mig somnade och vaknade vid klockan 10 och då var det dags att dra sig ner till Maxi och jobba lite! Inte helt lätt men de gick vägen till slut!


Lördagskvällen tillbringade jag ute i Arkö, Så ungefär vid klockan 16,00 hade man fått i tre öl i en bastu som var ungefär 90 grader, och då var det ju bara att fortsätta på den inslagna väg, med några härliga groggar i solen!

Sen på kvällen spelade Roxanne på Arköhotell!

Riktigt bra! Men ungefär vid klockan 11 på kvällen så styrde jag upp så jag kom in till Stan, jag blev av släppt hos Hurra!


Hurra och Hassel skulle på någon fest på Kungsgatan så jag hängde med dem!

Och det var då det hände!


Jag, Hurra och Hassel är på väg till festen, helt plötsligt har vi ca 15 St 1,4 meterlånga nysvenskar runt oss! Vi vet inte riktigt va vi ska göra men, vi säger att vi inte vill ha något bråk, och då säger en av dem på sitt "svenska" språk Me, la svenne du är i vårT kvarter nu mannen! Och då skulle man svart så här: Men du är i mitt land! Men de gjorde vi inte utan vi fortsatte säga att vi inte vill ha något bråk, men innan någon av oss vet ordet av så puttar dem omkull Hassel över några cyklar, jag ska hjälpa honom upp då får jag en smäll rakt i ansiktet, ungefär samtidigt som detta händer kommer dem vi ska på fest hos ner och det är inga små killar om man säger så, två meter långa och 100 kg, så då fick dem små svartskallarna springa lite, de tror ja!


Efter detta så kom festandet av sig lite om man säger så, jag satt med en is påse i ansiktet resten av kvällen, men det hjälpte inte så mycket för när jag vaknade såg jag ut såhär!



Tycker det är sjukt synd att det ska behöva vara såhär, va fan här går man ut för att festa och ha roligt och så kommer dem där små sakerna och ska hålla på och förstöra, ta och väx upp lite!

Jag är absolut inte rasist för det här, känner många invandrare som är trevliga, men..... De är ju så jävla onödigt!


Söndagen så var vi och badade och solade lite, jag gick mest runt och blev retad för min stora läpp, fick smeknamn som läppen, smockan och så vidare! Haha!

Sen på kvällen så kollade jag, Anna och Böcka på fotbollen sen var det bara att gå in och dö i sängen!


Måndags så jobbade jag 0600, riktigt svårt att gå upp jag var jätte trött på jobbet, kom iväg lite halv skapligt, hämtade min cykel, som hade varit på service så nu ska jag börja hojja till jobbet!


Och idag har jag också jobbat, första gången på ett tag nu som jag inte har varit så trött på jobbet, kan det bero på hur jag vakande i morse kanske? Haha!

På kvällen så va Jag, Lill Böck, Stor Böck, Hurra, Hassel, Benta, Sebbe ute hos mor och far och kollade på fotbollen och käkade hamburgare!


Riktigt lyckat! Sverige vann med 2-0!


Nu leker livet med Markus Odin Johansson och han, leker med livet!


Tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0