28 Juli

Heeej

Jahaja! Första "riktiga" semesterdagen då.. och vad ska man hitta på? Jooo putsa fönster här hemma med mamma.. haha fest! Får väl ta o hitta på något som är lite mer stimulerande i eftermiddag.

Men hur har helgen varit då Markus?

Joo, i Fredags så va jag, Kenta Bärs, Lill Franka, Polla och Älgen på den nya Batman filmen, och även om jag inte sett så många av dem andra filmerna så va den här riktigt bra! Den borde ni se!
Sen i Lördags så jobbade jag ju, Slutade vid 14 tiden då drog jag, Lill Böck, Stor Böck och Jeppsson ut till Morsan o Farsan och badade och solade! 

Semester med stort S?


Kan de bli bättre?

Vi låg väl där ute till halv 7 ungefär! Sen kom Sofi och hämtade oss!
Vi åkte till Jeppssons lya, där vi fortsatte o kröka. Det kom lite mer "maxi" folk Anton, Snygg Magnus, Tommy! Så vi körde lite riktigt trevligt! Sen drog vi på en fest någonstans på Kungsgatan! Jag skulle ha stannat kvar där, för sen när vi kom ut så blev det bara segt, tråkigt och bökigt!
Avslutade kvällen med att sitta på en bänk med en gråtandes Elin!
Men ungefär vid klockan 3 så drog jag, Lill Böck och Elin hem till mig och sov! På morgonen när vi hade piggnat till lite så drog vi o käkade kebab, sen drog jag, Elin, Sofi, Angelica, Sebbe och Sillen ut till Morsan och Farsan och badade hela dagen!
 
Skills!
När jag kom hem så dog jag i soffan och nu sitter jag här och väntar på min kära mor. kanske skulle ta och städa till det lite med tanke på att hon är pedant! haha

Mvh. Macke


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0