24 Juli

Tjaa!

Jag kan stolt medela att Markus Odin Johansson är 20 arbetstimmar ifrån 2 veckors semester! Känns typ att mucka från lumpen haha! Men nu så är jag bara ledig i två veckor, när man muckade från lumpen så kom man ju aldrig tillbaka!
I morgon ska jag hämta Lill Franka för han o jag ska börja jobba 0600 riktigt roligt!

Idag har jag slitit som ett djur jag slutade nyss!
Men idag hände en rolig grej!

Ibland säger man att folk har tummen mitt i handen, men när det gäller mig så har jag nog ingen tumme! haha!
För idag så var det tre lysrör som va trasiga vi mjölken, då skulle jag byta dem, gick och hämtade tre nya och skruvade loss dem gamla!
När jag sätter dig det första nya händer inget... jag sätter dit dem andra två också men ingen av dem tänds... jag skruvar lite på dem men inget händer! Så jag plockar ut ett av dem och sätter dit de igen då slocknar två andra! hahaha! Vaafaan?!
Jag säger ju att jag ska hålla mig borta från allt som inte har med mjölk att göra!

Nu ska jag ducha och sova!
Vi hörs!
Mvh Macke


Kommentarer
Postat av: Mr Clas Ohlson

Ni måste byta glimtändarna också! ;)

2008-07-27 @ 20:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0