13 Juli

Heeej

Igår va det kubbmästerskap ute i Arkösund! Jag, Kenta Bärs och Polla bildade laget Black and Green Mean Maskin spelet gick riktigt bra i början, vi vann dem tre första matcherna, sen blev jag själv och mina kära lagkamrater lite för fulla och jag vet faktiskt inte riktigt hur turneringen slutade. Efter Kubben va det dags för bastu och bad. Efter bastun var man ganska så bra i gasen efter som tog sin första öl ungefär 09,00 på morgonen!


Sen fick vi för oss att vi skulle raka av oss håret, sagt o gjort så när man vakande såg man ut såhär... lite ångest men det växer ut...


Hahaha

Skapliga dårar!


Kvällen avslutades på Trädgårn och då var jag så full tankad så jag kunde knappt gå eller snacka så jag tog en taxi hem, sluddrade fram vart jag bodde till taxichauffören..


Nu ska jag snart äta en Kebabrulle med Böcka och gossarna! Och köpa lite hår vax! ahha!


Mvh Macke "Rakad"  


Kommentarer
Postat av: Kim

Hörru det blev ju fint ju :)

2008-07-14 @ 14:38:08
URL: http://lindbergkim.blogg.se/
Postat av: ...

Du va hetare me hår på huvudet..

2008-07-20 @ 12:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0