9 Januari

Hej


Igår var jag på maxi som vanligt, efter det var jag på gymmet och körde rygg och mage, hade tänkt åka dit idag också men det får bli i morgon efter jobbet i stället. Igår var det även Yohannas födelsedag. Det firade Jag, Benny, Hurra, Zeb, Sofi, Elin och givetvis Yohanna med att käka på Mc Donalds. Där kom vi på att vi kanske skulle ta och festa till det eftersom en födelsedag är en anledning så som någon att dricka sig redlös.Det var när att vi inte fick tag på någon dricka, efter som vi bor i ett jävla socialdemokratland så systemet stänger vid 19.00 på Tisdagar! Hur kan det vara så? Åk till Danmark, Spanien, USA, Thailand eller något annat land? Där kan man köpa alkohol när som helst. Men som tur var hade pappa Macke lite vin, öl och cider hemma så det löste sig väldigt bra.

Ungefär vid 11 tiden så skulle alla torra människor hem till sina familjer osv. Men det är ju för helvete Yohannas födelsedag? Så vi bestämde oss för att gå ut, men vart går man på en Tisdag liksom? Haha!


Vi tog en taxi till Vasa för det hade Jeppsson sagt var öppet och efter som han är en riktig krökare så vet han vilka ställen som är öppna i vardagarna. (Men Jeppsson har inte supit med någon reda än på hela 2008)

På Vasa var det en del kostiga människor kan man säga så jag och Yohanna kände oss som hemma! Haha!

Vi tog varsin redbullvodka och X antal öl, det var även ett fyllo som bjöd oss på varsin Budweiser. (Vet ni likheten mellan Budweiser och vara ute och ro båt? = Du är riktigt nära vatten)

Yohanna kände Dj´n så hon gick fram och hälsa efter en stund så ropade han upp i mikrofonen Yohanan Grattis på 21 årsdagen!!!

Sen kom det fram en annan snubbe som sa 21?? Det är ju 23 årsgräns här idag... Haha

Ungefär vid 0300 stängde Vasa så då drog vi hem.


Nu ska jag snart ner på stan och fika med Lill Böck


PS. HÄR MED BER JAG JOHAN ALEXANDERSSON OM URSÄKT FÖR ATT JAG RÅKADE MISSA HANS FÖDELSEDAG MED 4 DAGAR! FÖRLÅT! JAG ÄR EN DÅLIG MÄNNISKA! SÅNA SOM MIG BORDE BRINNA I HELVETET DS.


Här kommer en rolig historia som plåster på såren (bara för dig Alexandersson)


Det sitter en kille i en bar, och beesttttälller en öl.

Bartendern häller upp och killen säger ttttaacccck

Efter en stund går bartendern förbi och då säger killen

Jjjääävvllla Telia.

Efter tredje gången killen säger Jjjääävvllla Telia

Så kan inte bartendern låta bli att fråga varför?!


Killen svarar - Jo jjjjaaaagg riinggdeee tilllll tellllliiia

Occchhh ttttännnkkte fffrrrågggga vvvaaad dddetttt kosstar aaaattttt

Ringggaaaa tillll UUSSA... Veeeetttt dduuu vaaad haaaan ssssvvvara?


Nej sa barntendern.


?-         Fööörr diiig ääärrr detttt noooog bbbbilliiiiggggare atttt åkkka ditttt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0