6 Januari

Hej!


Igår Lördag jobbade jag mellan 6 - 16 på maxi det var helt okej, fast jag har börjat 6 varje dag denna veckan.. När jag slutade så åkte jag hem och duschade fixade till mig för fest hemma hos Zebastian Berg. Vi var typ 10 ST i hans etta! Haha! Vi kollade på JVM´s finalen mellan Sverige-Canada som slutade 2-3.

Efter X antal var det dags för utgång, Jag, Lill Böck, Zeb, Hassel och en mindre nykter Erik. Det var inte så mycket folk ute, men helt okej ändå men både jag och lill Böck tyckte det var ont om bra skit på dansgolvet. Kanske berodde på att lill Böck skrämde iväg all skit med sin dans, när han tittar med ett öga och inte har en enda fungerade muskel i hela ansiktet! Haha (kommer fram ungefär vid 02:45)      


När krogen stängde drog vi till Max och käkade i vanlig ordning riktigt värt! (man mår inte lika dåligt dagen efter om man äter innan man somnar)


Dagen efter....(Söndag)

Ungefär vid 12 var jag människa igen, då hade jag en massa grejer att styra med, fixa min Ipod, kolla på soffa, handla och titta på vita hästen stressigt stressigt.


Började med min ipod, den har varit dö i två dagar helt svart, kan inte trycka på några knappar inget hjälper så jag och Yohanna åkte till Media Market för att fixa detta, det var en tjej där bakom disken som tryckte på två knappar samtidigt sen funkade den igen! Sjukt bra!

Sen gick vi till Mio för att kolla på soffa, men dem hade bara tvåsittsoffor och en massa matsalsbord, så vi bestämde oss för att åka till Nordik istället.    

När vi kommer ut i bilen igen och jag ska köra igång torkbladen på bilen, då fastnar dem på halva framrutan, orkar inte bry mig om det just då utan bara skrattar åt det.

När vi kommer in på Nordik så tar det ca 15 sekunder sen hittar jag den soffan jag vill ha, en svart skinnsoffa med divan. Det kommer en tjej och frågar om vi vill ha hjälp, det visar sig att dem bara har en kvar, så här finns det inget att tveka på. Vi åker hem till mig och kollar om den får plats, och det visar sig att det får den, så det är bara att ringa i morgon och be dem komma hem med den.


Kvart i fyra var det dags hämta Lill Böck för då var det dags för Vita Hästen mot Valbo tyvärr fick Hästen stryk med
3 - 4. Domare var bedrövlig som vanligt, va är det för stolpskott dem tar in kan man fan fråga sig?!

När jag och Böck kom ut i bilen efter matchen funkade inte torkbladen överhuvudtaget! Tungt! Så är det alltid, det är en omöjlighet att allt är helt på en och samma gång först går Iopden sönder då lagar man den då går torkbladen sönder, lagar jag det pajar säkert något annat här hem. Så jag funderar på att fixa nått form av snöre som jag kan binda i torkbladen och dra i ifall det skulle börja regna.  


När jag kom hem så lagade jag faktiskt mat, fläskfilé med potatisgratäng riktigt gott.

Nu är det dags att sova


Mvh Macke


Veckansvärsting:

Mitt namn är Bond, Jonas Bond!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0