30 Januari

Hej


Idag har jag jobbat som vanligt, började klockan 0600 det är ju alltid lika trevligt men jag slutade vid 12 och det är ju en ganska skillad tid måste jag säga.

Lunchade på stan med min mor och far på någon ny fiskrestaurang, och det är ju inte varje dag man äter fisk nu för tiden så jag tog tillfället i akt, så att säga.

Efter det blev det gym, axlar och mage körde jag men jag var ganska slö så jag var bara där i nån timme. Sen var det dags att åka och hämta Lill och Stor Böck, för att åka och se

Vita Hästen.


Matchen var bra MEN hur kan man få stryk en match med 3-2 när man vinner skotten med 1379-12? Nu tror ni säkert att deras målvakt va jättebra men det kan jag säga att det var han INTE eftersom 1377 av skotten gick över, fan va dåligt!

MAN MÅSTE SÄTTA CHANSERNA FÖR ATT KUNNA VINNA

VINKLA NER KLUBBORNA TILL NÄSTA MATCH


Men nog om detta, i morgon väntar ett arbetspass på 14 timmar på Ica Maxi Stormarknad plus att det är om inventering på frukt & grönt.


PS. Chelsea vann idag med 1-0 mot Reading, men roligast av allt var att Ljungber fixade straff för West Ham mot Liverpool i 93:e minuten, och Mike Noble är dyng säker från straffpunkten!!!! Yessss Ds.

Så på återseende!

Mvh Markus "Mackan" Johansson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0