3 Januari

Hej!



Igår den andre januari så jobbade jag mellan 6-16 sen åkte jag hem och satte gång med att laga mat, min favorit rätt spagetti och köttfärssås. Det blev lite av ett storkok för jag hade matlåda idag och även i morgon, det kan man kalla uppstyrt.

Efter maten blev det lite glass sjukt värt, såg även filmen hundtricket.

Sen var det hög tid att slänga sig ensam i min stora säng. Somnade på dirren.


När jag vaknade blev jag sjukt glad och överraskad det var ett vittäcke av snö utanför mitt fönster, ÄNTLIGEN!!!

Jag ville bara rusa ut och ha snöbollskrig och åka pulka, men istället var jag tvungen att åka till Maxi, men det är ju inte fy skam det häller. På vägen till jobbet kunde jag inte låta bli att leka lite med bilen i Stockholmsrondellen men det höll på sluta illa, jag var på väg mot refugen, men sjukt skillad som jag är så styrde jag upp det genom att växla ner och styra åt andra hållet... borde ha blivit rallyförare.

Senare på jobbet var jag fortfarande sjukt sugen på att leka i snön och jag längtade bara hem.

När jag slutade vid 18.00 så åkte jag hem och tror det eller ej men jag tog faktiskt en promenad, var ute och gick i nästan en timme. Jag tänkte väldigt mycket och kom faktiskt fram till två grejer men det kan jag inte berätta nu. Det är underskattat att vara ute och gå kan jag säga. Det är faktiskt helt okej, om man funderar på något eller inte vet hur man ska göra, så är det bara att ta på sig varma kläder och ge sig ut. Jag säger bara fler promenader åt folket.

Det var ca - 3 när jag va ute och gick så ni kan ju gissa om det smakade med mackor och varm choklad när jag kom hem.

           

Men det var nog allt, i morgon väntar en ny dag på maxi, kvällen blir det käk ute hos mor och far efter som jag ska upp och jobba på klockan 6 på Lördagsmorgon, blir det väldigt lugnt. Men sen på Lördagskväll är det inte omöjligt att det blir en liten utgång.


Mvh Markus


image2
Sjukt fint med lite snö!!! 

Ps. Den här måste ni se!
http://www.youtube.com/watch?v=5re9Pdp0tPs  


Kommentarer
Postat av: 08:an =)

Glömm inte att vi ska mysa i snön också =P

2008-01-05 @ 02:49:45
URL: http://mudd.blogg.se
Postat av: En annan 08

hmm odin... var det inte nån som fyllde år denna dag?

2008-01-06 @ 03:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0