27 Januari

Hej


Helgen har varit sjukligt bra, den bästa på länge kanske den bästa någonsin vet inte riktigt vart jag ska börja! Haha!


Fredag

Jag jobbade först mellan 10-19 på maxi, och ända fram tills typ klockan 13,00 trodde jag att jag skulle jobba på Lördag också, men då sa min chef att jag skulle vara ledig, och då blev jag sjukt övertänd på att festa. Så jag ringde runt lite och frågade om någon mer va det, och som vanligt är det ingen som tackar nej till lite bärs.

Så på lunchen drog jag och köpte två plattor öl, en till mig och en till Lill Böck.


När jag kom hem satt Stor Böck i min trapp och väntade på mig så vi började bärsa med en gång! Haha! Jag duschade och fixade håret, efter sen stund kom även Lill Böck och Hurra. Efter en stund drog vi till Empan, en tjej som bor i Åby. Där var Zeb, Hassel, Benny, Sarah och några som jag inte kommer ihåg namnen på.

Där var det riktigt trevligt men vi var tvungna att dra ganska så tidigt efter som sista bussen från Åby gick vid typ 23 tiden...

På Bussen sjöng vi och levde rövare, det var även en som ramla omkring lite inne i bussen finns blåmärken som visar detta, jag nämner inga namn men det var inte jag i alla fall! Haha!

Efter bussresan drog vi in på Otten där det var någon Vincet eller va han hete som sjöng eller vad han gjorde...

Jag var som vanligt på lilla och dansade till: Främling, Det var en gång en lite fågel, Boten Anna och dem där sköna låtarna!

Kvällen tro det eller ej men den avslutades på Max, men det var sjukt lång kö så vi bestämde oss för att ta med maten hem till mig, och jag vet inte riktigt hur det gick till men vid ungefär 05,00 så åkte vi tre taxibilar hem till mig på efterfest.

Jag var så sjukt trött så jag somnade nästan på en gång, och vad dem andra gjorde det vet jag inte men när jag vaknade vid typ nio på morgon så gick jag upp och då såg det ut som ett mindre helvete i min lägenhet och jag hittar en halv död Erik Hurtig på soffan, jag väcker honom och frågar honom varför han ligger på soffan? Han svarar att han inte vet, sen går vi in i sängen båda två och somnar om.

Ungefär vid klockan ett kommer Benny hit och då drar vi ner på stan och handlar lite kläder och efter det drar vi hem till mig och käkar tårta och dricker kaffe och spelar lite NHL 08
image20
Hassel, Hurra, Benta, Zeb


Lördagskväll

Ungefär vid 18,00 var det dags att börja bärsa igen det var ju trots allt flera timmar sen...

Vi skulle dra på inflyttningsfest vid typ 19 tiden men så blev det inte riktigt.

Vi hade förfest hemma hos mig, Jag, Lill Böck, Sarah, Empan, Hurra, Hassel, Benny det var sjukt kul, jag tror våra liv förlängdes några år den kvällen för jävlar va vi skrattade.

Ungefär vid elva på kvällen kom vi här ifrån, bara 4 timmar försenade men ni vet vad dem säger fint folk kommer sent.

Hos Pontus och Angelica var det sjukt trevligt till en början i alla fall. Men en del är ju lite störiga när dem är fulla och då kan det gå fel, väldigt fel.

Vid 2 tiden drog vi till Otten och så roligt som det var i går det tror jag aldrig att det har varit där, jävlar vad vi körde gossar!

Men även denna kvällen slutade med hamburgare på Max och efterfest hemma hos mig det var bara det att vi kom hem till mig vid ungefär halv sju på morgonen och jag kollade på klockan sista gången ungefär vid 8!

image21

Jag själv vilken stekare......


Söndag

Vaknade vid klockan 12 och då låg Lill Böck, Hurra och Empan och sov jämte mig i sängen och lägenheten var hyfsat städad faktiskt undra vem som styrde upp det?

Vi var sjukt hungriga så vi drog och käkade Stenungsbakad pizza! Riktigt gott!

Resten utan av dagen tillbringade jag Lill Böck och Hurra hemma hos mig, i min soffa vi körde NHL 08! Riktigt kul!

På kvällen styrde vi upp taco hemma hos Benny och nu sitter jag här och vet inte riktigt hur jag ska kunna sova? Har ju vänt lite på dygnet kan man säga...
image22

SÖNDAGMORGON!!! HÄRLIGT!!! Empan, Hurra, Lill Böck
image23

Tack alla för den bästa helgen på bra länge!

Fan va glad jag är att jag har träffat alla dessa sköna människor!

Utan er skulle inte livet vara alls lika kul!

Men nu är det kul! RIKTIGT KUL!


Kommentarer
Postat av: Erik Hurra Hurtig

Haha RIKTIGT KUL var det. Och Markus jag försäkrar dig om att nästa helg blir minst lika bra=)

2008-01-28 @ 16:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0