23 Januari

Hej!


Jaha, jag är sjuk? Det händer bara en eller två gånger om året! Men varför blir man sjuk? Finns det något som är så onödigt som att vara förkyld?

Och jag är inte SÅ sjuk så jag bara ligger i sängen utan neee jag är så där lite halv sjuk så jag är vaken men har sjukt ont i halsen, skallen och näsan rinner och lite feber!

Om man nu ska vara sjuk då kan man väl för helvete få vara det på riktigt?

Annars är ju min specialitet att vara sjuk när jag är utomlands, det är min grej kan man säga!

När vi va i Italien hela familjen och åkte skidor för några år sedan, då fick jag halsfluss och jävlar va sjuk jag va!

Det är nog det värsta jag varit med om, jag åkte skidor första och sista dagen helt värdelöst.


Men vafan är allt man ska äta när man är sjuk? Godis, Glass, Chips, Läsk och Negerbollar!!!

Allt jag har ätit är två kiwi och en apelsin dem som vet säger att det är bra med C-vitamin men jag vet inte om det blev något bättre!

Men jag ska i alla fall INTE vara sjuk i helgen för då är det inflyttningsfest och grejer, riktigt trevligt! Och sen har Lill Böck lovat att bjuda hela kvällen! Det låter ju inte fel!


Just nu ligger jag och halv sover i soffan och tittar på Chelsea - Everton i ligacupen.

Ska snart ta mig in i sängen och sova


Igår såg jag handbollen här hemma med Lill Böck och Stor Böck!

Dem här två grabbarna är ju bara för sköna!

image19


PS. Vita hästen vann idag med 4-1 mot Hanninge DS.

     


Kommentarer
Postat av: Anonym

Asså jag kan få det att börja regna här ute!

2008-01-25 @ 17:04:08
Postat av: Anonym

Skills Skills

2008-01-25 @ 17:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0