10 Januari

Hej


Idag har jag städat köttdisken på Maxi, tråkigare sysslor får man fan leta efter! Men efter Maxi var jag faktiskt lite nyttig och drog till gymmet med Sebbe. Vi körde ben, och jag kan väl säga så här mycket det kommer verkligen känns i morgon!


I morgon blir det tv-spel och folkbärs hemma hos mig sjukt värt! Tänkte ta det lugnt på fredag i alla fall efter som man ska vara riktigt festsugen på lördag har jag hört.


Dags att duscha nu, ska upp innan tuppen i morgon!


Har ni sett filmen Hundtricket?


?-         Ska jag köra över dig eller? (Taxichauffören)

?-         Vafan! Ser du inte att det är ett övergångsställe här? (tjejen)

?-         Hans bästa tjej sitter i busen som vi skuggar! (Taxichauffören)

?-         Tack för att du förstör hans liv (Taxichauffören)

?-         Tack (Taxichauffören)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0