24 Februari

Heej


Jaha då kan man lägga ännu en helg till handlingarna, i lördags morse gick jag upp redan klockan 0700 för jag skulle åka ut och jaga med min far. Nästan fem timmar i skogen gav en ynka liten hare.

Men det var riktigt skönt väder så det va värt ändå, kan det vara så att våren är här för att stanna?
 image39

Efter jakten, så åkte jag hem och duschade sen var det bara att rusa ner på stan där jag växlade pengar och kollade på skidgrejer.

Vi köpte även en väldigt fin tavla till Stor Böck som han skulle få senare på kvällen i födelsedagspresent.


Festen började klockan 1800 vi spelade singstar, man kan kanske tro att jag är bra på det?! Men det är jag verkligen inte med det kanske inte va så konstigt efter som Hassel hade med sig 70 % absint, ni kan ju föreställa er hur det lät när man skulle försöka sjunga efter det.

Ungefär 20,00 kom Yohanna och Elin också, precis när dem kom in så säger <Hassel: Jaha så ni har beställt strippor! Hahaha! Faan va snälla han är!

image40
En del var fullare än andra.. Jag och Hurra
image42
Jag det är ju inte för inte hans nya namn är Lill Steckan!!!
image43
Som sagt en del var fullare än andra.. han spyr inte.. han dricker det sissta av bålen!!! haha!
image44
Här är två som va bättre än mig på singstar, Erica och Elin!
image45
Elin sover på golvet!
image46
Lill Böck!

Jag hade några nattgäster, Elin och Lill Böck valde att sova på golvet i vardagsrummet. Haha!


Mvh Markus!
Ps. I morgon måste jag packa för på Tisdag drar jag till Frankrike! Ds.
 


Kommentarer
Postat av: Herr Böck Den Store

Riktigt Guld vare! =)

2008-02-29 @ 14:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0