20 Februari

Heeeej

Igår va det tacokväll här hemma hos mig, Jag, Lill Böck, Stor Böck, Hurra, Pontus och Angel.
Men tyvärr så blir inte min mat kunskaper bättre för allt jag gjorde va att hälla upp två burkar majs resten gjorde Lill och Stor Böck.
Vi såg på Liverpool - Inter som slutade 2-0
Somnade runt klockan 12...

I morse när klockan ringde så trodde jag att jag sovit i tre och en halv minut, jag var sjukligt trött. Men lyckades efter en stund dra mig ut i badrummet. Efter ett par kaffe på jobbet så var man inne i matchen igen.
Slutade vi klockan 17 så det var bara hem och ladda upp inför Hästen - Enköping.
Hämtade upp Benta och Lill Böck sen bar det av mot matchen.

image38

Faaan va bra Hästara va i dag, varför spelar dem inte så mot dem sämre lagen?
Men domare.. han va nog blind eller så såg han och jag inte samma match!
Eller så var det första gången han såg en hockey match, för jävlar i havet så dålig han va!
Jag kommer nog vara hes i morgon om man säger så...haha!

Just nu sitter jag här och ser på Arsenal - Milan funderar på att gå in till min underbara säng.. och sova min skönhetssömn!
Måste sov med det samma för att få ihop 7 och en halv timme...

Ps. Grattis Stor Böck på 23 års dagen Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0