11 Februari

Hej

Idag slutade jag jobbet vid 14 tiden, riktigt skönt. Jag drog hem och städade lite till efter helgens bravader. eftersom jag drack en hel del öl i helgen, så tänkte jag att det skulle vara på sin plats att ge sig ut och springa. Det var ju riktigt skönt väder, så det var riktigt värt.

Efter träningen, var jag riktigt hungrig så det blev en dusch sen lagade jag min favvo rätt, Spagetti och köttfärssås 
- Dra åt fan va gott! 

I morgon blir det hockey i LHC, dem möter Hv71 så det ser jag fram imot som fan.
Jag har även bokat en resa till Frankrike, ska hälsa på min lumpapolare Skånbeck han är där nere och åker skidor, fan va roligt det ska bli.
Tisdag vecka 9 drar jag, undra hur det kommer gå att flyga själv? Fan det har jag inte ens tänkt på! Haha! Nu blev jag lite rädd, brukar ju inte ha för bra koll på grejer som pass, flygbiljett och vilken gate man ska gå till.. 
Jaja men det löser sig nog.
Eller det kanske är någon som vill hänga med?   

Mvh Mackan  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0