10 Februari

Tredagars....

Torsdag, Fredag och Lördag


TORSDAG

Jag och Lill Böck sitter hemma hos mig och spelar NHL08 som vanligt kan man säga. Efter en stund kommer vi på att vi är lediga båda två på fredag, och då häver Lill Böck ur sig att vi kanske skulle ta några bärs.

Och det är ju riktigt gott med öl!

-Fyfan, så gott!

Så vi ringde Stor Böck och frågade om han va sugen, han skulle jobba på fredag men han är inte den som bangar! Haha!

Vi drog till systemet och köpte två plattor öl, sen satte vi igång att supa hemma hos mig.

Vi kollade på Svullo och efter ett par timmar så drog till Wasa det är ju stället hela dan, 2,5 kvadratmeter! Haha!


FREDAG

Då vaknade jag upp med Lill Böck jämte mig, vi drog till Vesuvio och käkade varsin pizza.

Sen drog vi hem till mig igen och slappade i soffan.

Ungefär vid 18,00 kom Benta och Hurra hit och då gick vi på kröken igen!

Det var en riktigt rolig förfest här hemma hos mig innehöll det mesta.

Vi var 13 pers på förfesten, det syntes dagen efter att det hade varit en riktigt bra skiva jag och Lill Böck hade bara två öl, kvar av lite mer än 48..

Vi drog till Otten runt halv 1, men fredag är inte alls lika roliga som lördagarna där, men det var helt ok!

På kvällen blev det max där en viss Erik "Hurra" Hurtig dominerade!
image30
Mr Hurra!
image31
Tja Gossar!
image32
Fredagkväll!!


LÖRDAG

Det bästa med att va ute och kröka och ha efterfest är att alla som man har festat med är på samma ställe när man vaknar, och då kan man ligga och snacka om allt som har hänt och vem som kommer ihåg vad. Fan det är riktigt roligt! Jag och Hurra och Lill Böck drog till Systemet igen och köpte två nya plattor öl. Öl är ju fan farligt gott!

Vid 15 tiden skulle jag ge mig ut till mina kära föräldrar, men köra bil dit ut när man är bakis är ju inte värt, men som tur var kunde Farsan hämta mig efter han hade varit på maxi.

När vi kom dit så bjöd Farsan mig och Malek (Syrrans kille som också heter Markus så han har får en mindre fint smeknamn) på varsin Whiskey och en bärs, och jag kan säga så här mycket att det tog i mot lite i början, men efter ett par öl och några GT så var man med i matchen igen.

Vi åt på någon ny restaurang som ha samarbete med pappa grappa, vi drack sjukligt många drinkar där kan jag säga, och dem var inte små det va som stora skålar jag lovar här är en bild!

image33

Efter all mat och dryck var det dags för mig att dra till Stor Böck då var klockan ungefär halv 12 och jag var ganska på lyset.

Efter en stund drog jag, Hurra, Lill Böck, Robban och Totte till Otten, och där var det en viss Chrisoffer "lillböck" Bäckmark som hasslade lite.       

Jag drog hem lite innan Hurra och Lill Böck men dem kom hem till mig lite senare. Hurra kom först sen efter nån timme kom även "Hasslan"

SÖNDAG

Ja va ska man säga, denna helgen har man ju suttit med en öl i handen mest hela tiden, men som Lill Böck sa: Det är ju så det ska va!

Jag och Lill Böck har druckit 96 öl på tre dagar det är inte dåligt! Haha! Så nu ska vi fan inte dricka förens på Onsdag, för då spelar Vita Hästen och det är ju värt att fira.

Just nu ligger Hurra och glor på Titanic för andra gången, Lill Böck är på muggen titt som tätt och jag sitter i soffan och kollar på Man utd mot Man City där City leder med 0-2 lite oväntat.

image34
Åhhh Bärs!


Veckans Värsting:

När jag går upp vid ungefär klockan tio ligger Hurra i soffan och sover och Lill Böck ligger på golvet.. med en av soffkuddarna som huvudkudde.


Skål!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0